reklama

Ale ja chcem byť seriózny bloger! Ehm...

Ach bože, áno, prečítala som si všetky, všetučky rady. Nepoužívať klišé. Nepodceňovať svoje ego (ani alterego, však Bonifác). Dokonca (!) som sa vzdala anglickej klávesnice a x namiesto obligátneho ch (ako, nezažila som ruskú éru a okrem No pagadi sa veľmi nevyznám, preto netuším, kde a odkiaľ. Mooožno trošičku, ale nebudem všetko zvaľovať na irc, icq a ostatné skratky). Pridala som interpunkciu a diakritiku, čím sa rýx(ch)losť (ešte stále to nie je dokonalé) znížila asi o 50 %. Zátvorkovania sa nevzdám. Niežeby som nechcela, ale nechcem.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Keďže toto je môj prvý blog (ani toto by som nemala písať dokelu, čo) a ja som vždy mala pocit, že na blog.sme.sk sa riešia hrozne dôležité veci, snažila som si dodať trochu tej vážnosti a nastoliť nejaký filozoficko spoločenský problém, ktorý potom s pomocou komentárov aj vyriešim (pridlhá veta ax jaj).
Kam sa hrabem?
Nielenže nemám francúzsku výchovu (klavír, balet a samozrejme francúzština), ale dokonca počúvam Iron Maiden a nemám to ani v rubrike "čo počúvam" a popritom ožužlávam káblik od slúchatiek (k dobru mi je, že nechcem pobudiť celý dom) od snahy nenapísať to, čo píšem.
Kto za to môže? Škola! Áno, škola.
Ako povedal klasik: " riad nikdy nebol tak rýchlo umytý a izba uprataná ako deň pred skúškou". To isté platilo aj v časoch stredoškolskej dochádzky, keď som ja, snaživá študentka, objavovala čaro všetkých tých vplyvov škodiacich serióznemu vyjadrovaniu. To v škole som zistila, že na informatike nemusím len kresliť kvietočky korytnačkou
Žofkou, a že slovíčko "afk" nie je nadávka ( a way  f rom  k eyboard). Nevyrastal zo mňa malý 
hacker, ale čoraz väčší a väčší intuitívny závislák. Rečové schopnosti tomu primerané. Bolo jedno, že
každý rok som recitovala na Hviezdoslavovom Kubíne, písala poéziu a excelovala v rozvíjaní teórií o Antigoninej katarzii. Pod týmto rúškom som sa stávala nebezpečenstvom pre milovníkov čistej slovenčiny.
A zároveň neschopnejšou a neschopnejšou písať tak, ako sa má. Aj keď dodnes pevne verím tomu, že literatúra je úžasná práve pre tú variabilitu a neexistujú v nej pravidlá. Je slobodná, od undergroundových punkových textov po talianske alexandríny (o ktoré som sa mimochodom tiež pokúšala:).
Aj preto silou mocou kašlem na všetky dobré blogerské rady...som zvedavá, čo to spraví...

A tak rada skúšam nové veci. A nerada mám škatuľkovanie (ten Iron Maiden môže byť heavy speed metal, mne stále pripadá soft). Takže dnes je to seriózny blog. Ehm. Srandačujem:)))
Na seriózny blog nemám výchovu. Francúzsku:)





katarina grichova

katarina grichova

Bloger 
  • Počet článkov:  65
  •  | 
  • Páči sa:  0x

zviera Zoznam autorových rubrík:  let nature be natureslum|poetrysyntezaosem !DIYNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu