reklama

A kto by sa v lese bál

Jediné, čoho sa v lese bojím, sú ľudia - so špecifickým statusom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (28)

Musela som sa vracať sama potme, pretože sme sa akosi minuli. Tesne po západe slnka, začínal vykúkať plný mesiac, nezdal sa to byť problém. Veď ani nebol - zbehla som z čergovskej chaty nad Hradisko takmer po pamäti, bez baterky - veď kto by sa v lese bál.

A ako les pomaly prechádzal do zarastených lúk, uvedomila som si miestne reálie a začala nahlas pískať - takto sa ohlasujúc som prebehla asi 500 m. Na tom pol kilometri stoja nad dedinou Hradisko 4 poľovnícke posedy. 10 - 15 m od turistickej značky. Kúsok ďalej odstavené auto, o ďalší - čerstvá mláka krvi.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Bála som sa, skutočne som sa bála, že len nepatrne lomoziac dostanem guľku - ja alebo pes, ktorý bol so mnou. Zažila som streľbu v noci ozývajúcu sa od poľovníckej chaty, v inom čase a na inom mieste - only for fun, čítala o nešťastiach typu | Na místě, kde otec zastřelil syna, policisté zajistili dvě brokovnice | Myslivec nešťastnou náhodou zastřelil svou dceru | Myslivec zastřelil myslivce |, videla vyhrážať sa poľovníka ublížením na zdraví a videla som toho istého piť a vyhrážať sa znova.

A tak mám v lese strach.

katarina grichova

katarina grichova

Bloger 
  • Počet článkov:  65
  •  | 
  • Páči sa:  0x

zviera Zoznam autorových rubrík:  let nature be natureslum|poetrysyntezaosem !DIYNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu